söndag

18 Apr

Jag har varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden. Det har varit fullt upp. I fredags spenderade vi dagen vid VCS. Dottern fick rör insatta i båda öronen och tonsillvävnad i nässvalget avlägsnat. Hoppas nu att öroninflammationerna håller sig borta.

Igår och idag har vi mest tagit det lugnt. Idag hade vi besök av min far / dotterns morfar och de har lekt, lekt och lekt. 🙂 Jag har haft lite paus i mina skolarbeten och sysselsatt mig med att virka en vårmössa till dottern. Hittade mönstret i en tidning och tyckte det skulle vara skoj att virka lite för omväxling, jag brukar mest sticka nämligen.

framsidan

baksidan


Nu skall jag kolla hur veckans schema ser ut och förbereda mig lite.

6 svar to “söndag”

  1. linn 19 april 2010 den 10:06 #

    vilken snajsig mössa! 🙂

    • heidikatariina 19 april 2010 den 16:12 #

      ja visst! 🙂

  2. Daniel 19 april 2010 den 14:12 #

    Sååå sött å fin virkat! Imponerande!!!!

    • heidikatariina 19 april 2010 den 16:12 #

      tack, tack 😉

  3. ajk 19 april 2010 den 19:29 #

    men OJ vilken härlig mössa 🙂 duktit!

  4. Lisbet 19 april 2010 den 22:44 #

    Vilken fin vårmössa! Vill ha, men skulle inte passa åt mej 🙂

Kommentera

