snuvig

9 Apr

 

Igår kom vi till borgen. Dottern skall nämligen till tandläkaren här idag, eftersom vi inte får tandläkarvård i Vasa. Jag vaknade imorse av att jag är riktigt stockad i näsan o snörvlar. Inte alls passligt nu just. Jag har ett väldigt pressat schema fram till 19 april och har inte alls tid me nån förkylning eller sjukdom. Hoppas det går över snabbt…

Idag skulle jag vilja göra ngt skoj. Vad skall man hitta på i Jeppis en helt vanlig fredagskväll?

Nu skall jag försöka få på en totalvägrande dotter lite kläder och sedan köra iväg till tandläkaren.

                                                                                           Ha en bra helg!

2 svar to “snuvig”

  1. ajk 09 april 2010 den 21:10 #

    Man kan låtsas att de e nyår å ropa gott nytt år lite för tidigt på torget, till exempel 🙂

    • heidikatariina 10 april 2010 den 17:22 #

      Låter som en bra idé!! 🙂

Kommentera

