fredag

10 Jul

Idag blir det en fin dag, solen skiner och det visar redan 18 grader här hos oss i skuggan. Vi skall iväg och bygga till villan. Dottern skall fara till farmor och farfar så länge.. 🙂

Mitt knä visar några tecken på att bli bättre. Jag var ju till läkaren i tisdags, en rikssvensk. Han undersökte mitt knä väldigt noga, han använde till och med förstorningsglas. Han trodde att jag har en inflammerad sena under knät och att i knölen som jag har där, har det samlats vätska och blod..  Fick i uppdrag att smörja knölen med voltaren 3-4 ggr/dag i två veckor. Tycker att knölen har flyttat sig mera åt vänster nu. Mystifistiskt! Det är bara att vänta och se. Har telefontid om två veckor, så ifall inte knät blivit bättre, skall det undersökas mera..

Hoppar från sak till sak nu.. Men måste lägga in lite bilder. Den första bilden är på en prinsessa som dottern lagade igår tillsammans med mommo. 🙂 Den är så fin tycker ja.

 

IMG_1644

 

IMG_1640

8.7.2009

 

IMG_1634

hårt arbetande män 🙂

 

Nu skall jag packa en väska med ombyteskläder åt dottern. Sen blir det att köra iväg till villan..

 

Ett svar to “fredag”

  1. linnkaarina 23 juli 2009 den 22:55 #

    gaaah, NYTT INLÄGG NYT HETI!

Kommentera

