söndag

5 Jul

Jag har just kommit hem från villan. Byggandet av bastun har kommit igång.. Eller plintarna är på plats, så nu är nästa steg att få upp väggarna. Dottern vågade sig och simma, fastän det blåste som bara den och var väldigt kallt vid stranden.. Vi lekte också en skojig lek som hon hittade på. Jag skulle fara i sängen och låtsas sova och så skulle hon sedan komma och säga god morgon åt mig.. Jag väntade och väntade i sängen, men ingen dotter dök upp, till sist somnade jag.. Haha 🙂 Skönt med lite vila..

 

IMG_1467

22 juni 2009, kl 03.22

Hoppas det skulle komma lite varmare dagar snart.. så man skulle kunna fara till stranden och simma. Det bästa med sommaren är nog att simma, speciellt vid havet.. Förra veckan var vi två gånger till Storsand nära Pörkenäs och simma. Det var så otroligt skönt och svalkande. Men nu är det ngn som ropar att jag skall komma och läsa saga.

(skulle annars vara intressant att veta vem som läser denna blogg, lämna gärna ett avtryck 🙂 )

3 svar to “söndag”

  1. My 06 juli 2009 den 21:40 #

    här kommer ett avtryck från mej
    som också tycker mycket om att simma!
    vilken vacker bild!

  2. xg 07 juli 2009 den 18:26 #

    jag e en flitig läsare 🙂

  3. Ant 10 juli 2009 den 19:57 #

    Ho has taken the picture?????
    Bussi bild….:)
    Måst vara en proffs fotograf….

Kommentera

